გაკვეთილის გეგმა 1
რუსული ენა
| |
გაკვეთილის თემა.
|
“მივდივართ სამოგზაუროდ”
|
სწავლების საფეხური
|
ს 2 , VI კლასი
|
მოსწავლის პროფილი
|
კლასში 21 მოსწავლეა, სსსმ მოსწავლე არ არის
|
გაკვეთილის
მიზანი
|
1. იგებენ წაკითხულ ტექსტს.
2. პასუხობენ კონსტრუქციების მიხედვით დასმულ კითხვებზე.
3. ცდილობენ მეტყველებაში კონსტრუქციის «Как называется...» და ჩვენებითი ნაცვალსახელების это, этот, эта გამოყენებას შემდეგ გამონათქვამებთან:
|
გაკვეთილის მნიშვნელობა და მისი აქტუალობა
|
|
კავშირი სხვა საგნებთან.
|
გეოგრაფია; ისტ. ისტორია
|
შედეგები ესგ-ის შესაბამისად
|
«კითხვა» ს.II.1 - ს.II.5;
«ლაპარაკი " ს.II.7; ს.II.8;
«მოსმენა» ს.II.15;ს.II.16; ს.II.17 - ს.II.22;
«დიალოგის კულტურა» ს.II.23-24; ; ს.II.26- ს.II.28;
«სწავლის სწავლება» ს.II.29- ს.II.30
«პრაქტიკული გამოყენება» ს.II.32 - ს.II.37;
|
საჭირო ცოდნა
|
მოსწავლეები კითხულობენ, იგებენ ტექსტის შინაარსს. კონტექსტში შეუძლიათ მარტივ კითხვებზე პასუხის გაცემა. აქვთ ელემენტარული გრამატიკული ცოდნა.
|
რესურსები
|
|
გაკვეთილის მსვლელობა
|
გამოწვევა - 10 წთ.
გონებრივი იერიში.
კითხვები კლასს:
შინაარსის რეალიზება - 25 წთ.
დავალება მოსწავლეებს:
(მოსწავლეები მასწავლებლის დახმარებით თარგმნიან ახალ სიტყვებს, ხდება ამ სიტყვების ჩაწერა დაფაზე და ლექსიკონებში: течёт, уютный, Дворцовая, Самый,»Медный всадник»).
(მოსწავლეები ცვლიან კითხვებს და თითოეულ მოსწავლეს უწევს სხვისი კითხვის პასუხის გაცემა, რითაც ხდება როგორც იმის განსაზღვრა რამდენად სწორადაა შედგენილი კითხვა, ასევე რამდენად სწორად პასუხობს თვითონ. ავსებენ ფლიპჩარტზე მომზადებულ ცნების რუკას .
(დაფაზე : გამოიყენეთ პასუხებში კონსტრუქციები «Как называется ...» და ნაცვალსახელები это, этот, эта +
Скажите, пожайлуста!
Вы не скажите...?
Извините, вы не знаете...
|
გაკვეთილის შეჯამება
შეფასება
|
რეფლექსია- 10 мин.
|
გაკვეთილის გეგმა
გაკვეთილის მთავარი თემა
|
„Знакомимся с русскими поэтами“
|
სწავლების საფეხური
|
ს V, XI კლასი
|
მოსწავლეთა პროფილი
|
24 მოსწავლე, სსსმ მოსწავლე არ არის
|
გაკვეთილის მნიშვნელობა/აქტუალობა
|
მოსწავლე გაიცნობს რუსი პოეტის ავტობიოგრაფიას და შეადარებს უკვე ნასწავლ და პრეზენტაციაში წარმოდგენილ მისივე ბიოგრაფიას
|
გაკვეთილის მიზნები და შედეგები
|
მოსწავლე შეძლოს ს.ა.ესენინის ავტობიოგრაფიის წაკითხვა და კონტექსტით უცნობი სიტყვების გაგება
|
წინასწარი ცოდნა
|
მოსწავლეებმა ნაწილობრივ უკვე იციან ფაქტები ბიოგრაფიიდან
|
შეფასების საგანი და პროცედურები
|
მოსწავლეები ფასდებიან საკლასო სამუშაოს რუბრიკით
|
სასწავლო მასალა და
ტექნიკური რესურსები
|
სახელმძღვანელო, სამუშაო რვეული, პრეზენტაცია „ს.ა.ესენინი“ Биография С.А.Есенина , პროექტორი, კომპიუტერი
|
გაკვეთილის მსვლელობა
|
|
No comments:
Post a Comment