პროექტი В.Маяковский
IX класс «Русский язык სახელმ:
მ.ლორთქიფანიძე , ი.ჩხეიძე, თ.ჩიმაკაძე
პროექტის სახელწოდება
|
,,Только
нога ступила в Кавказ,
я вспомнил,
что я – грузин...,,
Вл.Маяковский
|
პროექტის მთავარი
იდეა
|
ვლ. მაიაკოვსკის
დამოკიდებულება საქართველოსთან
.მოსწავლეები ეცნობიან პოეტის ბიოგრაფიას, მის შემოქმედებასა და კავშირს საქართველოსთან.
|
პროექტის აქტუალობა
|
მოსწავლეები ისწავლიან:
Ø მასალების მოძიებას, რესურსების
ორგანიზებას;
Ø აიმაღლებენ შინაგან მოტივაციას;
Ø გამოუმუშავდებათ თანამშრომლობითი
უნარ-ჩვევები (კომუნიკაციის, ჯგუფური მუშაობის);
Ø გაამდიდრებენ ლექსიკას;
Ø შეძლებენ რუსულ ენაზე კომუნიკაციას, შეეჩვევიან საჭიროკონსტუქციების სწორად გამოყენებას
|
პროექტის მიზნები
|
· მოსწავლეთა
ანალიტიკური, კვლევითი და შემოქმედებითი უნარ-ჩვევების
განვითარება;
· მოტივაციის
ამაღლება;
· რუსულ
ენაზე წერითი და ზეპირი კომუნიკაციის უნარის
განვითარება.
|
მონაწილეთა ასაკი
|
15 წელი, IX კლასი.
|
ვადები /ხანგრძლივობა
|
3 თვე
|
მოსალოდნელიშედეგები
|
პროექტი ხელს შეუწყობს :
Ø მოტივაციის ამაღლებას;
Ø კვლევის, ინორმაციის მოპოვების,მ ისი დახარისხების და
დამუშავების უნარ–ჩვევის გამომუშავებას.
Ø შექმნიან ექსკურსიის მარშრუტს, სურათების ალბომს,გამოუშვებენ კედლის გაზეთს;
Ø გააკეთებენ მოძიებული მასალის
პრეზენტაციას;
Ø ისწავლიან
ვლ.მაიაკოვსკის ლექსებს;
Ø ჩაატარებენ ლიტერატურულ
- მუსიკალურ კომპოზიციას;
Ø განათავსებენ
მასალას ბლოგზე;.
Ø ისწავლიან წერის სათანადო სტრატეგიების გამოყენებას.
|
პროექტისთვისსაჭირორესურსები
|
სახელმძღვანელო, კომპიუტერი,
პროექტორი, პრინტერი, ავტობუსი, ფოტოაპარატი, ვატმანის ქაღალდი,
ფლიპცარტი; ფერადი ფანქრები, ფლომასტერები; სცენა, დეკორაციები; აუდიომაგნიტოფონი;
დარბაზი; ფოტოები . გიდი
Вл. Маяковский –Биография. Вл. Маяковский-Стихи. Маяковский
и Грузия - Литература - Очерк
Википедия.- მასალები ვლ.მაიაკოვსკის შესახებ.
ნინო ტაბიძე-შეხვედრა მაიაკოვსკისთან
(წიგნიდან ტიციანი და მისი მეგობრები).
ტიციან ტაბიძის სახლ - მუზეუმი ჭყვისში;
ვლ.მაიაკოვსკის სახლ - მუზეუმი ბაღდადში
|
პროექტისმსვლელობა
|
აქტივობა 1. ჯგუფებად დაყოფა
მოსწავლეები იყოფიან 3 ჯგუფად (3-3 მოსწავლე) თითოეულ ჯგუფს ეძლევა დავალება „რატომ
ლაპარაკობს ვლადიმერი მაიაკოვსკი, რომ ის „ქართველია“ ?“
ჯგუფები მითითებულ დავალებებთან დაკავშირებითინფორმაციას მოიძებენ ინტერნეტში.
აქტივობა 2.
მოძიებული ინფორმაციის დამუშავება და წარდგენა ;
აქტივობა 3.
·
გაცნობა: ნინო ტაბიძე- შეხვედრა
მაიაკოვსკისთან (წიგნიდან ტიციანი და მისი
მეგობრები).
აქტივობა 4 .
·
ექსკურსიის გეგმის შემუშავება;
·
მარშრუტის დადგენა;
აქტივობა 5.
·
ექსკურსია - ჭყვიში-ბაღდადი;
·
ტიციან ტაბიძისა და ვლ. მაიაკოვსკის
სახლ-მუზეუმებში.
·
ექსკურსიამდე მოძიებული ინფორმაციის
პრეზენტაცია;
·
მუზეუმებში დამატებითი ინფორმაცაციის
მოპოვება.
აქტივობა
6.
·
ექსკურსიის დროს ნანახის დამუშავება და
შტაბეჭდილებების გაზიარება;
·
ფოტოალბომის შექმნა და კედლის გაზეთის გამოშვება.
აქტივობა 7. პრეზენტაციის მომზადება თემაზე: “ვლ.მაიაკოვსკი
და საქართველო’’ .
აქტივობა 8.
·
მომზადებული პრეზენტაციების პრეზენტირება;
·
შეჯამება;
·
პრეზენტაციების განთავსება ბლოგზე.
აქტივობა 9. ,,Только нога ступила в Кавказ, я
вспомнил, что я – грузин...,, -
ლიტერატურულ-მუსიკალური კომპოზიციის მომზადება:
·
ლექსების შერჩევა, განაწილება, მხატვრული
დამუშავება;
აქტივობა 10 . ,,Только нога ступила в Кавказ, я
вспомнил, что я – грузин...,, - ლიტერატურულ-მუსიკალური
კომპოზიციის ჩატარება.
აქტივობა 11. ჩატარებული
ღონისძიებების გამოფენა -პრეზენტირება, მასალების განთავსება
ბლოგზე.
|
საგნებთან /საგნობრივჯგუფებთან ესგ–თან კავშირი:
|
ქართული ლიტერატურა, ისტ
|
პროექტის ხელმძღვანელი (მასწავლებელი)
|
ირინა ქარქუსაშვილი , რუსული ენის
მასწავლებელი
|
ხელმძღვანელის ელ–ფოსტა:
|
irinaqarqusashvili@gmail.com
|
პროექტის ვებ–გვერდი/ბლოგი
|
No comments:
Post a Comment