გაკვეთილზე ჩართულობის შეფასების რუბრიკა
შეფასების სქემა პრეზენტაციისთვის
ქულა
|
შეფასების დონეები
|
1–2
|
მოსწავლე იშვიათად ან საერთოდ არმონაწილეობს გაკვეთილისმსვლელობაში, შეიძლება ხელსაცუშლიდეს გაკვეთილის მსვლელობას,გამოხატავს გაკვეთილის მიმართინდიფერენტულ ან აგრესიულდამოკიდებულებას, არ არისორგანიზებული
|
3–4
|
მოსწავლე დამოუკიდებლად არ ერთვებაგაკვეთილის მსვლელობაში, იშვიათადიჩენს ინიციატივას, მასწავლებლისდახმარების გარეშე მისი ჩართულობახშირად არ მჟღავნდება, არ არისორგანიზებული.
|
5–6
|
მოსწავლე დამოუკიდებლად არ ერთვებაგაკვეთილის მსვლელობაში, აქვს ცოდნისზედაპირული დონე, ცდილობს იყოსმოჩვენებითი აქტიური, მაგრამ მისიაქტიურობა არ პასუხობს გაკვეთილისთემას
|
7–8
|
მოსწავლე აქტიურად მონაწილეობსგაკვეთილის მსვლელობაში და უმეტესადამჟღავნებს წინასწარ მომზადებულობას,პატივს სცემს სხვის აზრსა და მუშაობას,დამოუკიდებლად ერთვება დისკუსიებსათუ ჯგუფურ მუშაობაში, თუმცა ვერამჟღავნებს მაქსიმალურპროდუქტიულობას პერიოდულიჩავარდნების გამო.
|
9–10
|
მოსწავლე მუდმივად მზადაა მონაწილეობა მიიღოსგაკვეთილის მსვლელობაში. დამოუკიდებლად ერთვებამუშაობაში დისკუსიისა თუ პრობლემის გადაჭრის დროს,ეხმარებს და პატივს სცემს სხვებს, კარგად აქვსგაცნობიერებული საკუთარი როლი კლასის მიერ რაიმესშესწავლისას.
|
პროექტისათვის ინფორმაციის მოპოვებისა და
გადამუშავების უნარის შეფასება
ქულა
|
თანამშრომლობისა და ინფორმაციის მოპოვების უნარი
|
მოპოვებული ქულები
|
9-10
|
მოსწავლე მაქსიმალური წვლილი შეაქვს ჯგუფის მუშაობაში და აწვდის მას რაც შეიძლება მეტი გამოსადეგი იდეა. მოსწავლე ძალიან კარგად ადაპტირებას უკეთებს მოპოვებული ინფორმაციას, წინადადებებსა და რჩევებს. ყოველთვის შეუძლიაჯგუფის სხვა წევრების წინადადებათა მოსმენა, გათვალისწინება და განვითარება.
| |
7-8
|
მოსწავლე შეაქვს წვლილი ჯგუფის მუშაობაში და ამარაგებს ჯგუფს გამოსადეგი იდეებით. მოსწავლეს ადაპტირებას უკეთებს მოპოვებულ ინფორმაციას, წინადადებებსა და რჩევებს. შეუძლია ჯგუფის სხვა წევრების წინადადებათა მოსმენა, გათვალისწინება და განვითარება.
| |
5-6
|
მოსწავლე ნაწილობრივად შეაქვს თავისი წვლილი ჯგუფის მუშაობაში, შეუძლია ჯგუფის მომარაგება საკუთარი იდეებით. უმნიშვნელო დახმარებით ადაპტირებას უკეთებს მოპოვებულ ინფორმაციას, წინადადებებისა და რჩევებს. ხშირად უსმენს ჯგუფის სხვა წევრთა წინადადებებს, ითვალისწინებს და ცდილობს მათ განვითარებას.
|
შეფასების სქემა პრეზენტაციისთვისუცხო ენაში
შედეგები
|
1–2
|
3–4
|
5–6
|
7–8
|
9–10
|
შესავლისგაკეთება
|
არ აქვსგაკეთებული, ანძალიანმწირია
|
ტრაფარეტული დაუინტერესოა
|
არ არისმცდელობააუდიტორიისდაინტერესებისთვის
|
საინტერესოდ არისმოწოდებული
|
მოძიებული აქვსისეთიდამატებითიმასალა,რომელიცმსმენელებისინტერესსიწვევს
|
თემისწარმოდგენა
|
ძალიანმწირიმასალააგადმოცემული
|
ლოგიკადარღვეულია დაბუნდოვანი
|
ნაწილობრივგასაგებიადაგანმარტებასმოითხოვს.
|
ლოგიკურად არისაგებული,შეინიშნება მცირეხარვეზები
|
თემალოგიკურადაააგებული,წარმოდგენილისაკითხებინათელიდაგასაგებია.
|
საუბარი
|
გაუგებრადლაპარაკობს
|
დაბნეულია დაგაუგებრად ლაპარაკობს
|
ხშირადჩერდება,იმეორებსერთსა დაიმავეს
|
გამართული დაგასაგებია
|
გამართული დაგასაგებია,არორჭოფობს,საუბრობსდარწმუნებით
|
დასკვნებისგაკეთება
|
არ არისგაკეთებული
|
არისმცდელობა
|
გაუმართავი დაულოგიკოა
|
ლოგიკურია,კარგადარისჩამოყალიბებული
|
ლოგიკური, კარგადჩამოყალიბებულიდაორიგინალურია
|
აუდიტორიასთანკონტაქტი
|
არ არისაუდიტორიასთანკონტაქტი
|
უჭირსაუდიტორიასთანკონტაქტი
|
პერიოდულადცდილობსკონტაქტს
|
გრძნობსაუდიტორიისგანწყობასდაამყარებსკონტაქტს
|
კარგადფლობსკომუნიკაციისუნარს
|
თვალსაჩინოებისგამოყენება
|
არიყენებსთვალსაჩინოებას
|
იყენებსმწირად ან შეუსაბამოდ
|
იყენებსმწირად ანშეუსაბამოდ
|
იყენებსთვალსაჩინოებებს(დიაგრამებს,ცხრილებს)შესაბამისად
|
იყენებსთანამედროვეტექნოლოგიებსპრეზენტაციისათვის
|
აუდიტორიისკითხვებზეპასუხი
|
ვერპასუხობსკითხვებს
|
უჭირსპასუხებისგაცემა
|
პასუხებიარ არისგამართული
|
თითქმისყველაკითხვასპასუხობს
|
ყველაკითხვასპასუხობს
|
No comments:
Post a Comment