შეფასების რუბრიკები


    


   გაკვეთილზე  ჩართულობის  შეფასების  რუბრიკა


ქულა
                                   შეფასების დონეები
1–2
მოსწავლე იშვიათად ან საერთოდ არმონაწილეობს გაკვეთილისმსვლელობაში, შეიძლება ხელსაცუშლიდეს გაკვეთილის მსვლელობას,გამოხატავს გაკვეთილის მიმართინდიფერენტულ ან აგრესიულდამოკიდებულებას, არ არისორგანიზებული
3–4
მოსწავლე დამოუკიდებლად არ ერთვებაგაკვეთილის მსვლელობაში, იშვიათადიჩენს ინიციატივას, მასწავლებლისდახმარების გარეშე მისი ჩართულობახშირად არ მჟღავნდება, არ არისორგანიზებული.
5–6
მოსწავლე დამოუკიდებლად არ ერთვებაგაკვეთილის მსვლელობაში, აქვს ცოდნისზედაპირული დონე, ცდილობს იყოსმოჩვენებითი აქტიური, მაგრამ  მისიაქტიურობა არ პასუხობს გაკვეთილისთემას
7–8
მოსწავლე აქტიურად მონაწილეობსგაკვეთილის მსვლელობაში და უმეტესადამჟღავნებს წინასწარ მომზადებულობას,პატივს სცემს სხვის აზრსა და მუშაობას,დამოუკიდებლად ერთვება დისკუსიებსათუ ჯგუფურ მუშაობაში, თუმცა ვერამჟღავნებს მაქსიმალურპროდუქტიულობას პერიოდულიჩავარდნების გამო.
9–10
მოსწავლე მუდმივად მზადაა მონაწილეობა მიიღოსგაკვეთილის მსვლელობაში. დამოუკიდებლად ერთვებამუშაობაში დისკუსიისა თუ პრობლემის გადაჭრის დროს,ეხმარებს და პატივს სცემს სხვებს, კარგად აქვსგაცნობიერებული საკუთარი როლი კლასის მიერ რაიმესშესწავლისას.




პროექტისათვის   ინფორმაციის  მოპოვებისა და
გადამუშავების  უნარის  შეფასება


ქულა

თანამშრომლობისა  და  ინფორმაციის   მოპოვების      უნარი

მოპოვებული  ქულები

9-10
მოსწავლე  მაქსიმალური წვლილი  შეაქვს ჯგუფის მუშაობაში  და აწვდის  მას  რაც  შეიძლება მეტი გამოსადეგი  იდეამოსწავლე  ძალიან  კარგად ადაპტირებას უკეთებს მოპოვებული  ინფორმაციასწინადადებებსა  და რჩევებს. ყოველთვის  შეუძლიაჯგუფის  სხვა  წევრების  წინადადებათა  მოსმენაგათვალისწინება  და  განვითარება.


7-8
მოსწავლე  შეაქვს  წვლილი  ჯგუფის მუშაობაში  და ამარაგებს ჯგუფს  გამოსადეგი  იდეებითმოსწავლეს ადაპტირებას  უკეთებს  მოპოვებულ  ინფორმაციასწინადადებებსა  და  რჩევებს. შეუძლია  ჯგუფის  სხვა წევრების წინადადებათა  მოსმენაგათვალისწინება  და განვითარება.


5-6
 მოსწავლე  ნაწილობრივად შეაქვს თავისი წვლილი  ჯგუფის  მუშაობაში, შეუძლია  ჯგუფის მომარაგება საკუთარი იდეებით. უმნიშვნელო  დახმარებით   ადაპტირებას  უკეთებს  მოპოვებულ  ინფორმაციასწინადადებებისა  და  რჩევებს. ხშირად  უსმენს  ჯგუფის სხვა  წევრთა წინადადებებსითვალისწინებს  და ცდილობს  მათ განვითარებას.


შეფასების სქემა პრეზენტაციისთვისუცხო ენაში 

შედეგები
1–2
3–4
5–6
7–8
9–10
შესავლისგაკეთება
არ აქვსგაკეთებულიანძალიანმწირია
ტრაფარეტული დაუინტერესოა
არ არისმცდელობააუდიტორიისდაინტერესებისთვის
საინტერესოდ არისმოწოდებული
მოძიებული აქვსისეთიდამატებითიმასალა,რომელიცმსმენელებისინტერესსიწვევს
თემისწარმოდგენა
ძალიანმწირიმასალააგადმოცემული
ლოგიკადარღვეულია  დაბუნდოვანი
ნაწილობრივგასაგებიადაგანმარტებასმოითხოვს.
ლოგიკურად არისაგებული,შეინიშნება მცირეხარვეზები
თემალოგიკურადაააგებული,წარმოდგენილისაკითხებინათელიდაგასაგებია.
საუბარი
გაუგებრადლაპარაკობს
დაბნეულია დაგაუგებრად ლაპარაკობს
ხშირადჩერდება,იმეორებსერთსა დაიმავეს
გამართული დაგასაგებია
გამართული დაგასაგებია,არორჭოფობს,საუბრობსდარწმუნებით
დასკვნებისგაკეთება
არ არისგაკეთებული
არისმცდელობა
გაუმართავი დაულოგიკოა
ლოგიკურია,კარგადარისჩამოყალიბებული
ლოგიკურიკარგადჩამოყალიბებულიდაორიგინალურია
აუდიტორიასთანკონტაქტი
არ არისაუდიტორიასთანკონტაქტი
უჭირსაუდიტორიასთანკონტაქტი
პერიოდულადცდილობსკონტაქტს
გრძნობსაუდიტორიისგანწყობასდაამყარებსკონტაქტს
კარგადფლობსკომუნიკაციისუნარს
თვალსაჩინოებისგამოყენება
არიყენებსთვალსაჩინოებას
იყენებსმწირად ან შეუსაბამოდ
იყენებსმწირად ანშეუსაბამოდ
იყენებსთვალსაჩინოებებს(დიაგრამებს,ცხრილებს)შესაბამისად
იყენებსთანამედროვეტექნოლოგიებსპრეზენტაციისათვის
აუდიტორიისკითხვებზეპასუხი
ვერპასუხობსკითხვებს
უჭირსპასუხებისგაცემა
პასუხებიარ არისგამართული
თითქმისყველაკითხვასპასუხობს
ყველაკითხვასპასუხობს
შეფასების სქემა პრეზენტაციისთვის


                                      




No comments:

Post a Comment